Vi søger en logistikkoordinator

 19. september 2024

Er du en problemløser, der aldrig giver op?

Kan du lide at tage ansvar og have medindflydelse? Og vægter du team spirit højt? Så er det måske dig, vi står og mangler til vores logistikafdeling. I vores salgs & logistik afdeling er dagene sjældent ens. Vi brænder for at give den ultimative kundeservice, at finde løsninger og alternativer samt møde vores kunder i øjenhøjde. Vi løser opgaverne i fællesskab og fejrer ligeledes vores succeser sammen.

Som logistikkoordinator hos os, er der brug for, at du arbejder struktureret med fokus på detaljen og kan holde hovedet koldt. Du er en engageret og resultatorienteret person, der trives med at finde løsninger, selv når det syntes umuligt. Du kommer til at spille en central rolle i at sikre den ultimative kundeservice ved at få det bedste frem i vores leverandører, transportører og kollegaer. Du evner at arbejde selvstændigt med dit ansvarsområde og tager gerne initiativet og ser værdien af at bringe vores forskellige teams tættere sammen med kundeservice i højsædet. Da det er et levende produkt vi arbejder med, er der naturlige udsving, hvorfor du skal være indstillet på fleksible arbejdstider.

Dine primære arbejdsopgaver

Du kommer til at arbejde løbende med logistik – både små og større opgaver. Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Daglig kontakt og opfølgning med kunder, leverandører og transportfirmaer.
  • Tæt kontakt med virksomhedens produktion
  • Effektuering af samtlige ordrer på specialprodukter, herunder sikre at de nødvendige indkøb er gjort.
  • Håndtering af transportdokumenter samt servicering af ind- og udgående biler.
  • Indtastning og journalisering af ordrer.
  • Sikre rettidig leverance af vores produkter
  • Fakturering og afregning til kunder og leverandører
  • Kontrolopgaver
  • Diverse ad hoc-opgaver

Dine kvalifikationer

Du har gerne en relevant kommerciel eller produktionsmæssig baggrund indenfor logistik og supply chain, eller på anden vis praktisk erfaring med supply chain-opgaver. Brancheerfaring er ikke et krav. Du er en erfaren bruger af MS Office-pakken, har generelt en god IT-forståelse, herunder erfaring med Excel. Det vil være en fordel hvis du har kendskab til Navision eller andet ERP-system.

Du taler og skriver dansk og engelsk, du har desuden forståelse for norsk og svensk. Som person er du analytisk, positiv og en teamplayer, samtidig formår du at skabe relationer, er humoristisk, loyal og tillidsvækkende.

Vi tilbyder

Du vil få stor indflydelse på din egen hverdag, hvor der er gode udviklingsmuligheder. Din plads vil være på vores logistikkontor, hvor vi ser os selv som en lille familie. Du bliver en del af et dynamisk team, som lykkes ved samarbejde. Du vil få stor intern og ekstern berøringsflade med såvel nationale som internationale transportører og leverandører. Du vil få gode kollegaer, et godt sammenhold og en uhøjtidelig atmosfære – hvor troværdighed, engagement, loyalitet og udvikling er i højsædet. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer.

Er du interesseret i at høre mere om jobbet?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Michael Salmansen på telefon 2929 5795 eller på mail ms@salmansen.dk.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning vedlagt CV på mail til ms@salmansen.dk Stillingen ønskes tiltrådt snarest muligt. Vi holder ansættelsessamtaler løbende i rekrutteringsforløbet. Ansøgningsfrist er den 13. oktober 2024. Al henvendelse bliver behandlet fortroligt.

Thorsens Chipskartofler A/S er i dag en af de virksomheder i Skandinavien, der forhandler de største mængder kartofler uden selv at have en produktion. Virksomheden kan i dag opbevare ca. 40.000 ton kartofler og håndterer cirka 130.000 ton kartofler årligt. Vi eksporterer en stor del af vores produkter til europæiske lande. Blandt andet til Norge, Tyskland, Sverige, Finland, Italien og de Baltiske lande. Læs mere på www.thorsens.dk.

Felt
Tilbage